با آمدن Clementine گیم‌پلی The Walking Dead چه تغییری خواهد کرد؟
تاریخ : سه شنبه 26 آذر 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

در حالی بسیاری از افراد بی‌صبرانه منتظر فصل دوم این عنوان موفق هستند، بسیاری دیگر این سوال را در ذهن دارند: حال که شخصیت اصلی بازی عوض شده است، بازی چه تغییری یافته؟ Clementine بسیار جوان‌تر از Lee، پروتاگونیست فصل اول بازی، است؛ پس گیمپلی بازی چگونه این تفاوت را پوشش خواهد داد؟

 

” شما در نقش این دختربچه در بازی ظاهر می‌شوید، اما دنیا هیچ اهمیتی نمی‌دهد. دیگر نجات یافتگان و حتی زامبی‌ها اهمیت نمی‌دهند که شما یک دختر بچه کم سن سال هستید…این قضیه شما را بر آن می‌کند تا به قضایا از دید دیگری نگاه کنی.”

مسلما Clementine قدرت بدنی Lee را نخواهد داشت و همچنین دیگران احترامی را که برای Lee قائل بودند و به دستوراتش گوش می‌دانند را نیز Clementine تجربه نخواهد کرد. “مردم حرف‌های شما را جدی نخواهند گرفت. چرا؟ چون شما یک دختربچه‌ی کوچک هستید.” جمله‌ای است که IGN در پیش‌نمایش جدیدش از فصل دوم این عنوان به کار برده است. ” در آن واحد به همان دلیل، مردم شما را تهدیدی برای خود قلمداد نمی‌کنند و این قضیه به تنهایی می‌تواند سناریو‌های جالبی را رقم بزند.”

مطمئنا Clementine قرار نیست مواظب کسی باشد، هدفی که Lee در فصل اول دنبال می‌کرد؛ تنها هدف وی نجات یافتن است. “نجات یافتن زمانی که هیچ چیز خاصی شما را به این دنیا وصل نمی‌کند، هدفی چالش برانگیز خواهد بود، و این قسمت کلیدی داستان Clementine است.”


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.